torsdag, juni 16, 2005

Statistik, arbetade timmar 2005

Jag har ingen kolla på hur många timmar jag tillbringade med Ellen i höstad. Uppskattningsvis minst 40 timmar per månad september till december, summa ca 160 timmar.

Under våren har jag fört lite mer bok över den tid jag varit vid båten. All tid är inte arbete. Jag har även räknat med transporter och tid på Clas Olsson, Biltema och Pondus snickeri (vilket jag kan rekomendera www.pondussnickeri.a.se) samt lite fika tid. Men jag har nog missat åtskillaga timmar i denna bokföring.

Summa timmar:
  • Januari 79.25 timmar
  • februari 32.5 timmar (jag var i Champonix vecka 5 på off pist kurs med UCPA www.ucpa.se)
  • mars 41 timmar (vecka 13 var jag på off pist tur med Bersresor i Björkliden www.bergsresor.se/vinter.htm det är vårat gäng på bilden och jag längst till vänster)
  • april 93.5 timmar
  • maj 121 timmar det är bra med långa kristna helger
  • juni (än så länge) 23,5

Summa 2005 = 390,75 timmar = 9.76 arbetsveckor

Vilket gör ett snitt på 65,12 timmar per månad. Ganska bra med tanke på att jag arbetar heltid.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger gudmundson said...

Herregud.

Det är som om jag skulle börja föra bok över hur mycket tid jag spenderar på krogen och fiket. Det ska jag aldrig göra. Men det var intressant att se dina siffror. Du behöver hjälp!

/p

12:05 em  
Blogger Patrik Stenberg said...

Jag har bett dig om arbetshjälp hela våren utan att få något handtag. Du är välkommen ner vilken kväll du vill. Ta med ett glatt humör och folköl.

vi ses!

/P

1:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home